My car had a different infotainment system and i was having similar kind of message. I figured out that the usb port had some connection problem. Though i never showed it to a dealer.
You get this message when the CANBUS has been corrupted for some reason.Hi all,
Since about a month I've been getting error messages on my screen. In Dutch it says 'Er deed zich een fout voor in de aansluiting op uw voertuig. neem contact op met uw dealer voor inspectie'. In English it would be 'An error has occurred in the connection to your vehicle. contact your dealer for inspection'. Has anyone experienced this before? Even the dealer was puzzled by the message and could not come up with a solution immediately. Still waiting for an answer.
Dag Allemaal, Sinds ongeveer een maand krijg ik foutmeldingen op mijn scherm. In het Nederlands staat er 'Er akte zich een fout voor in de aansluiting op uw voertuig. neem contact op met uw dealer voor inspectie'. In het Engels zou het zijn 'Er is een fout opgetreden in de verbinding met uw voertuig. neem contact op met uw dealer voor inspectie'. Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Zelfs de dealer was verbaasd over het bericht en kon niet direct met een oplossing komen. Wacht nog steeds op een antwoord. View attachment 1193 [/CITAAT] Heb je opgelost? Want ik heb nu hetzelfde probleem ik wel graag een oplossing